Samodzielny uczeń

Od lat pomiędzy władzami, pedagogami, nauczycielami, a rodzicami toczy się dyskusja nad ilością zadań domowych dla dzieci szkolnych. Jest to kontrowersyjne zagadnienie, ponieważ wszyscy mają na celu dobro uczniów. Ale już zdania co do tego, co jest dla dzieci naprawdę dobre, są podzielone.

Cel jest taki, aby dzieci same, bez pomocy rodziców, wykonywały zadania szkolne. Nie jest to jednak możliwe, ponieważ ilość zadań jest według rodziców zatrważająca. Dziecko, które wraca do domu po kilku godzinach nauki w szkole, nie ma szans samo uporać się z zdaniami domowymi. Jest ich po po prostu zbyt dużo, jak na jeden dzień. Aby ze wszystkim zdążyć musi zasiąść do odrabiania zadań bardzo szybko, zaraz po powrocie ze szkoły, a i tak nie jest w stanie zrobić wszystkiego sam. Rodzice muszą mu pomóc, co oczywiście zupełnie mija się z celem. Zadanie domowe powinno uczyć samodzielności i zmuszać do myślenia. Nie spełni tego postulaty, jeśli będzie odrabiane przez dorosłych. Unormowanie tych absurdalnych praktyk powinno być głównym celem ministerstwa oświaty.

słowa kluczowe: oblicz która godzina czasu słonecznego strefowego, replikacja dna jest sumą powtarzających się procesów, porosty to organizmy wskaźnikowe które pomagają określić, podaj nazwe eksklawy rosji, funkcja klamerkowa, usuwanie kamienia kotłowego za pomocą octu